loading...
دانلود بازی و نرم افزار های اندروید
Hosein Farokhi بازدید : 154 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (2)

امروز برای شما یک نرم افزار کاربردی رو براتون آماده کردیم که مخصوص کسانیه که از گوشی های اندرویدی سر در نمیارند و تازه با این سیستم عامل محبوب آشنا شدن این نرم افزار حتی برای کسانی هم که با این سیستم عامل به خوبی آشنا هستن هم کارایی داره که میتونید با این نرم افزار کار های زیادی از جمله پرداخت قبوز دسترسی به ویجت های نرم افزار های کاربردی که با کلیک بر روی اونها میتونید ا.نها رو از کافه بازار دانلود کنید دسترسی به اطلاعات مرجع پلیس 10+ دارای سامانه استعلام خلافی خودرو ضد هک می باشد که با دانلود و نصب این نرم افزار میتونید به همگی اونها دسترسی داشته باشد.

تصاویری از محیط نرم افزار

Hosein Farokhi بازدید : 177 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

بازدن دکمه هوم + شاتر دوربین هنگامی که پوشی شما خاموش است وارد محیط ریکاوری بشوید سپس مراحل زیر را انجا بدهید wipe data / factory reset wipe cache partition گوشی خود را روشن کنید ملاحظا میکنید که تمامی مز های گوشی شما برداشنه شده اند قت کنید با انجام این کار تمام اطلاعات گوشی شما از جمله حساب ایمیل پیامک ها تاریچه تماس به کلی پاک خواهند شد پس بهتر است از اطلاعات خود یک ریکاوری بگیرید تا اطلاعات خود را ازدست ندهید.

Hosein Farokhi بازدید : 502 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز براتون آهنگ آسوده بخواب امیر تتلو رو آماده کردیم . امیر تتلو چن وقته هوای طرف دار هاشو داره و تند تند آهنگ بیرون میده بهتون پیشنهاد میکنم که این آهنگ شنیدنی رو دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

Hosein Farokhi بازدید : 156 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

امروز براتون یه آهنگ شاد ایرانی از خواننده خوبمون حامد پهلان به نام دریا دوره رو براتون آماده کردیم پیشنهاد میکنیم این آهنگ شاد رو از دست ندید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید!

Hosein Farokhi بازدید : 209 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام خدمت به همه دوستان امروز داشتم تو نت سرچ میکردم که تو سایت های مختلف یه بازی پیدا کردم که نسخه مود شده این بازی بود ولی متاسفانه اکثر این بازی تو سایت ها به صورت پولی بود که از دوستام پرس و جو کردم اسم نرم افزار رو گیر آموردم و از یه سایت خارجی دانلود کردم تو این تا تو این پست اونو به صورت رایگان برای شما بزارمش. پس فریب کسایی که این نسخه مود شده رو میفروشن رو نخورین از همینجا دانلودش کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
Hosein Farokhi بازدید : 240 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر علاقه مند به ماشین و ماشین سواری دارید بهتون پیشنهاد میکنم این بازی مهیج و زیبا رو حتما دانلود و نصب کنید این بازی با رابطه کاربری و گرافیک قابل توجهش تونسته امتیاز 4.3 از 6 امتیاز رو در گوگل پلی به خودش اختصاص بده که ما هم اکنون این بازی رو تو تک سیستم برای شما آماده کردیم.

حجم این بازی 25 مگابایت و پیش نیاز اندروید 2.3 به بالا هست.

تصاویری از محیط بازی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 240 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

همونطور که میدونید وقتی ویندوز ایکس پی رو نصب میکنید این بازی به صورت پیش فرض رو ویندوز نصب هست و کمتر کسی رو میشناسم که این بازی جذاب رو بازی نکرده باشه ما امروز این بازی مهیج رو با گرافیک بالا برای شما تو تک سیستم گذاشتیم تا دانلود کنید و از اون لذت ببرید.

حجم این بازی 14 مگابایت و پیش نیاز ازدروید 2.1 هست.

تصاویر از محیط بازی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 282 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

این بار نیز قصد معرفی یکی بازی فانتزی و گرافیکی آندروید را داریم . شاید نام بازی تارزان را شنیده باشید . تارزانی که در جنگل زندگی می کند و با مشکلات و اتفاقات زیادی روبرو می شود اما این بار تارزان داستان ما کمی عصبانی و خشمگین شده است که می توانید این بازی را دانلود و بر روی گوشی خود نصب و از مراحل گوناگون آن لذت ببرید .

این بازی دارای 30 مرحله گوناگون هست که با گرافیک بالا و رابطه کاربری بسیار خوبش به نوعی شما رو جذب بازی میکنه شما میتونید این بازی رو از تک سیستم دانلود کنین و ازش لذت ببرید.

حجم این بازی 18 مگابایت و پیش نیاز اندرود هم 2.1 به بالا هست.

تصاویری از محیط بازی

تارزان

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

Hosein Farokhi بازدید : 322 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

امروز براتون یه بازی قدیمی آماده کردیم الان کمتر کسی پیدا میشه که حد اقل این بازی رو یه بار توی گوشی های نوکیا 1100 بازی نکرده باشه . ما امروز این بازی رو تو تک سیستم قرار میدیم تا دانلود کنین و ازش لذت ببرید.

حجم این بازی اچ دی 10 مگابایت هست و پیش نیاز اندروید برای اجرای این بازی مهیج 2.1 به بالا هستش.

مار

مار

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 282 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

شاید تا  حالا براتون پیش اومده باشه که تو قطار یا هواپیما یا تو انوبوس نشسته باشین و بخواهید بفهمید سرعت اون وسیله چقدره ما امروز براتون یه سرعت سنج آنالوگ تو تک سیستم قرار دادیم که میتونید به راحتی روی سیستم عامل خودتون نصبش کنید و ازش استفاده ببرید.

حجم نرم افزار 3.4 مگابایت هست که بر روی اندروید 2.1 به بالا قابل اجرا هست.

سرعت سنج

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 135 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر چند سالی به عقب و زمان گذشته برگردیم ، روزهایی یادمان می آید که بهترین و گرانترین کنسول های بازی پلی استیشن بود و کنسول های با قیمت پایین تر همچون سگا و میکرو . کنسول هایی که همین الان که نامشان را خواندید انبوهی از خاطرات دوران قدیمی و کودکی یا نوجوانی تان جلوی چشمتان ظاهر شد . اما هر کنسول به بازی هایی خاص معروف بود . کنسول میکرو با بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو شناخته میشد و کنسول سگا هم با بازی های همچون شورش در شهر و بازی سونیک !

و حالا آن کنسول های گران قیمت و شاید کمی بزرگ جای خود را به گوشی های موبایل چند سانتی متری با صفحه هایی چند اینچی داده اند .  مطمئنا متوجه شدید که قصد معرفی یکی از بازی های خاطره انگیز سگا با نام سونیک را برای آندروید داریم . این بازی دقیقا همان سونیک و با گرافیک بالاتر و محیط زیباتری است که قابل نصب بر روی تمام گوشی های آندرویدی است . اگر شما هم از این بازی خاطره دارید ، به جای اینکه مجددا  آن را با کنسول سگا تجربه کنید این بار آن را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کنید تا خاطرتان شیرینتان مجدد زنده شود

Hosein Farokhi بازدید : 137 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

در بازی Fist Of Jesus شما در نقش دو شخصیت اصلی بازی به نام های Jesus و Judas  هستید. داستان از انجایی شروع می شود که یک ویروس عجیب باعث می شود که انسان ها تبدیل به زامبی شوند! بله درست است، اکنون تمام انسان ها تبدیل به زامبی شده اند و فقط گروه کمی از انسان ها زنده مانده اند. شما باید به همراه دوستتان به دنبال عامل اصلی این فاجعه بگردید و آن را نابود سازید. در یک ماجراجویی کمدی، حماسی و کابوی دو شخصیت بازی را همراهی کنید و آن ها را برای رسیدن به این هدف بزرگ کمک کنید.

ویژگی ها:

1. ۶۰ مرحله جالب، طنز و هیجان انگیز

2. ده ها نوع زامبی مختلف با طراحی های متفاوت

3. بازکردن آیتم های جدید و افزایش قدرت توانایی خود با کسب امتیاز و سکه

4. بدست آوردن مهارت های شگفت انگیز و اعجاب انگیز

5. انجام ماموریت ها برای بازکردن بهترین ایتم ها

6. صحنه های دوئل شبیه به فیلم های کابوی

7. موسیقی متن عالی و صداکذاری های حرفه ای

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Hosein Farokhi بازدید : 132 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

Lockdown Pro Premium را به جرات می توان یکی از زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار های رمز گذاری و قفل کردن برنامه ها در اندروید دانست. با استفاده از Lockdown Pro Premium به راحتی می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود را قفل کنید تا دسترسی دیگران به آنها محدود شود.این برنامه به گفته سازنده آن بهترین نرم افزار در زمینه قفل گذاری بر روی برنامه ها می باشد و دارای امکانات فوق العاده ای می باشد.

ویژگی ها : 

1.قفل کردن برنامه ها فقط با یک لمس
2.فقل کردن اتوماتیک برنامه هایی که جدید نصب می شوند
3.گرفتن و ارسال عکس به ایمیل بعد از وارد کردن اشتباه رمز توسط اشخاص
4.قابلیت قفل کردن برنامه ها از طریق پیامک
5.دارای سه حالت رمز گذاری (پسورد، پترن و قفل ماشین حساب)
6.نمایش پبغام خطای تقلبی
7.رمز عبور اتفاقی و رمز عبور ساعتی (مثلا اگر ساعت 21:00 باشد رمز شما 2100 خواهد بود)
8.دارای تم های زیبا
9.دارای امنیت بالا

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 150 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

Cut the Rope یک بازی فوق العاده زیبا و پر طرفدار می باشد که در گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ ستاره را کسب کرده است. اکنون نسخه جدید این بازی زیبا و پرطرفدار با نام Time Travel یا سفر در زمان برای اندروید منتشر شده است که آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم . شخصیت زیبا و بامزه بازی سوار بر یک ماشین زمان شده و با هریک از نسل های قبلی خود به بازی می پردازد. در این بازی باید طناب را طوری ببرید که شکلات وارد دهان موجود شود و به مراحل بعدی راه یابید، با گذشت مراحل موانع و چالش های مختلفی بر سر راه شما قرار خواهند گرفت و مانع رسیدن آب نبات به این موجود بامزه خواهند شد. اگر علاقه مند بازی های فکری و چالش برانگیز می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

توجه: این نسخه از بازی نسخه اصلی و فوق آنلاک شده آن می باشد به این معنی که دیگر نیازی نیست برای بازکردن مراحل بالاتر در بازی هیچ هزینه ای پرداخت کنید. در این نسخه تمام مراحل آن باز می باشد و می توانید نهایت لذت را از بازی ببرید.

برای دانلود این بازی به دامه مطلب مراجعه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 132 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

بازی فیفا از بازی های پرطرفدار فوتبال در اندروید می باشد که میلیون ها طرفدار در دنیا دارد. در نسخه جدید این بازی شاهد گرافیک فوق العاده بالایی خواهیم بود که این خبر خوبی برای دارندگان گوشی های ضعیف نیست چون این بازی برای اجرای بدون لگ نیاز به پردازنده ای قوی دارد.

تمامی تیم ها و لیگ ها در فیفا ۱۵ اندروید به روز شده هستند. تکنیک های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که لذت بازی را دوچندان می کنند

Hosein Farokhi بازدید : 152 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

InstaMessage – Instagram Chat  یک نرم افزار چت مختص به شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام اندروید است که به شما  امکان اتصال مستقیم و خصوصی با کاربران با اینستاگرام و یا هر شخصی که وی را در این شبکه لایک کرده اید می دهید . آیا می خواهید با شخصیت های معروف، دوستان یا هر کاربر دیگر اینستاگرام به صورت خصوصی به گفتگو و مکالمه بپردازید ؟

آیا برای درج یک نظر خاص برای یک کاربر به صورت عمومی در اینستاگرام خجالت می کشید ؟ آیا علاقه دارید تمام حرف هایتان را به صورت یک ارتباط خصوصی با کاربر مورد علاقه تان در اینستاگرام در میان بگذارید ؟ پس حالا رویای شما به حقیقت پیوسته و جدیدترین نسخه از InstaMessage که به منظور چت در اینستاگرام کاربرد دارد و خصوصیات مد نظر شما را نیز داراست در اختیار شماست .

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید

Hosein Farokhi بازدید : 124 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

متاسفانه در این برنامه قابلیت زوم تصاویر و یا چت کردن با دیگر کاربران وجود ندارد اما با استفاده از برنامه Instamessage می توانید با دیگر کاربران اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Hosein Farokhi بازدید : 501 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (1)

 

از زمان فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی موبایلی، در طول یک سال گذشته، همواره بحث محتوایی که از این طریق منتقل می‌شود مطرح بوده و چالش‌ها در این زمینه موجب شد تا در نهایت بحث فیلترینگ هوشمند به عنوان یک موضوع مورد وفاق میان موافقان و مخالفان این شبکه‌ها مطرح شود.

 

راهکاری برای رفع فیلترینگ

Hosein Farokhi بازدید : 154 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

Hellish Neighbours : New Year یکی از بازی هایی می باشد که در زمان خود طرفداران بسیاری را جذب خود کرده بود و امکان ندارد که کسی تاکنون نام این بازی را نشنیده باشد و یا حداقل آن را تجربه نکرده باشد! اکنون به مناسبت کریسمس شرکت سازنده تصمیم به انتشار نسخه اندروید این بازی زیبا و محبوب کرده است تا بار دیگر طرفداران این سری بازی را شگفت زده کند! آیا همسایه شما با صدای بلند به موسیقی گوشی می دهد؟ آیا در هنگام شب نمی گذارد شما به راحتی بخوابید؟ آیا صبح های آخر هفته زود از خواب بیدار می شوید؟ آیا از تعمیر ساختمان خود خسته شده اید؟ نگران نباشید! در این بازی زیبا و فوق العاده می توانید همه اینها را تلافی کنید و همسایه خود را تا سر حد مرگ آزار و شکنجه دهید! اگر شما هم از علاقه مندان این سری بازی ها می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hosein Farokhi بازدید : 200 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

Dumb Ways to Die یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی زیبا مجموعه ای از شخصیت های جذاب و بامزه در کنار هم جمع شده اند که در صورت حواس پرتی شما هر یک از آن ها به بدترین شکل ممکن کشته خواهند شد. یکی بر روی استفراغ خود لیز می خورد و میمیرد یا دیگری دچار برق گرفتگی می شود. حال وظیفه شما است که هر یک از آن ها را نجات دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه نسخه دوم این بازی زیبا و بی نظیر را از دست ندهید!

ویژگی های اصلی بازی:

1. وجود اتفاقات غیرقابل پیش بینی در بازی

2. شخصیت های بسیار جذاب و دوست داشتنی

3. روش های مختلف برای مردن هریک از شخصیت ها

4. گرافیک جذاب و خیره کننده بازی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

Hosein Farokhi بازدید : 129 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید گوشی های htc و تعدادی از گوشی های سونی اریسکون اندرویدی به صورت پیش فرض هیچ نرم افزاری برای مدیریت فایل ها ندارند و شما خودتان باید اقدام به نصب یک فایل منیجر بر روی گوشی آندرویدی خود کنید . تا به امروز فایل منیجر های زیادی برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است اما ES File Explorer اگر بهترین فایل منیجر اندرویدی نباشد ،  می توانیم بگوییم یکی از بهترین های اندروید است .

ES File Explorer File Manager

 

  •  مدیریت کامل بر روی فایل ها
  •  قابلیت کپی، قرار دادن، انتقال، ساخت، حذف، تغییر نام، ارسال فایل ها
  •  امکان انتخاب چند فایل یا پوشه
  •  مدیریت برنامه ها (نصب، حذف، تهیه نسخه پشتیبان، ساخت میانبر و …)
  •  مدیریت فایل های فشرده و باز کردن و ساخت فایل های ZIP و بازکردن فایل های RAR
  •  جستجوی فایل یا پوشه
  •  اتصال به کامپیوتر از طریق WiFi
  •  ارتباط با FTP
  •  ارسال و دریافت فایل از طریق بلوتوث
  •    پشتیبانی از OTG
Hosein Farokhi بازدید : 147 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars II Premium سری جدید از بازی بسیار زیبا ئ پرطرفدار پرندگان عصبانی در نسخه جنگ ستارگان است .

در Angry Birds Star Wars II شاهد پرندگان جدید ( از ملت چین ) ، مراحل جدید و توانایی های جدید هستیم . علاوه بر این موارد بخش های جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می توان به عنوان نمونه به قابلیت Telepods اشاره کرد . در این قابلیت شما می توانید عروسک های خاصی را توسط وب کم اسکن کنید و از آن در بازی استفاده کنید .  این بازی شامل 30 مرحله بسیار جالب است که برای دانلود آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید.  

Hosein Farokhi بازدید : 133 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

Fruit Ninja  یک بازی بی نظیر است! میلیون ها کاربر را در دنیا جذب خود کرده است. اگر بازی های اندرویدی را دنبال می کنید و به آن ها علاقه مندید مطمئنا یکی از بازی هایی که احتمالا شما را هم معتاد خودش کرده و نسخه های متعدد آن پی در پی دنبال می کنید بازی فروت نینجا است.

در این بازی شما باید همانند یک نینجا با انگشنت خود که تبدیل به یک شمشیر برنده نینجا می شود میوه ها را به دو قسمت تبدیل کنید و امتیاز کسب نمایید. این بازی از قابلیت مولتی تاچ و یا همان چند لمسی بهره می برد و شما میتوانید با چند انگشت میوه ها را تیکه تیکه کنید.

این بازی دارای 3 حالت بازی مختلف است و ساعت ها شما را درگیر خود خواهد کرد.

این کار در ظاهر آسان است اما در بین میوه ها بمب هایی هم وجود دارد که اگر کمی بی دقتی کنید شمشیر شما به این بمب ها اصابت کرده بمب ها منفجر می شوند و منفجر شدن بمب ها برابر است با از دست دادن زمان اما در مقابل اگر حرکات خارق العاده انجام دهید می توانید زمان بیشتری کسب کنید.

نسخه دوم این بازی دارای تغییرات زیادی نظیر

1. افزایش قدرت تیغه ها

2.افزایش قدرت مانور

3.کسب امتیاز های مختلف و پاداش ها 

همچنین تعدادی شخصیت های رنگارنگ جدید نیز به بازی اضافه شده است.

Hosein Farokhi بازدید : 144 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

True Skate یک بازی اندرویدی اسکیت ، آن چه  که در این پست از سایت قصد معرفی آن را داریم با این تفاوت که این بازی یک بازی کم حجم ولی بسیار مهیج و خوش ساخت است که در همان ورود اولیه به بازی محو گرافیک خاص آن خواهید شد .

True Skate یک اسکیت واقعی با یک پارک اسکیت برای نشان دادن مهارت های شما در این بازی است .امتیاز کسب کنید و جایزه بگیرید تا بتوانید به قابلیت های جدیدی دست پیدا کنید . در این بازی حتی می توانید با امتیاز گرفتن عکس خود را نیز بر روی اسکیت حک نمایید !

ویژگی ها : 

1. پارک اسکیت زیبا

2. فیزیک لمس واقعی

3. باز کردن تمام ماموریت ها

Hosein Farokhi بازدید : 188 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

شاید باورتان نشود ولی Gun Strike در مارکت گوگل از امتیاز 5 ، رتبه 4.7 را به دست آورده است ! این بازی فوق العاده گرافیکی و زیبا در یک فایل apk جمع و جور شده است که در آن باید در نقش یک مبارز ، به جنگ با دشمنان بپردازید و با به دست اوردن پول سلاح های مختلف و پیشرفته را خریداری کنید .  این بازی دارای 80 مرحله و 8 نقشه و ماموریت فوق العاده زیبا و هیجان انگیز است . در این بازی شما در نقشه یک سرباز  مزدور و پولکی با استفاده از انواع اسلحه هایی که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم باید با دشمنان به مبازره بپردازید !

لیست اسامی اسلحه های بازی که در اختیار شما قرار می گیرد :

MP5-P90-AK47-M16A1-Benelli M4-AWP-M4A1-AUG-M249 SAW-HK G3SG-Beretta ARX160-CheyTac M200-Barrett M82
Beretta M92F-Desert Eagle-Five-seveN-Beretta M93R-M60-COLT ANACONDA-Milkor MGL-M134 Minigun

قابلیت ها و ویژگی ها

1. گرافیک HD و کارتونی مناسب برای تبلتها و گوشیها
2. 80 مرحله و 8 نقشه (De_dust2 و De_inferno و…از مپهای معروفه CS)
3. 21 نوع اسلحه و یک نارنجک و 4 نوع جلیقه ی ضد گلوله مختلف
4. اعتیاد آور به تمام معنا

Hosein Farokhi بازدید : 183 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Cut the Rope 2 

Cut the Rope 2 یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است که برای انواع سیستم عامل های مختلف منتشر می شود. نسخه  چینی و غیر رسمی و پورت شده این بازی مدت ها پیش معرفی شد که دارای مشکلات گرافیکی و … بود . سرانجام نسخه رسمی و انگلیسی این بازی در گوگل پلی قرار گرفت و ریلیز شد که ما این بازی پر طرفدار رو برای دانلود در tak system قرار دادیم.
 
 تغیرات:
1.بهبود کیفیت بازی
2.بهبود گرافیک بازی
3.اضافه شدن مرحله های بیشتر
4.رفع باگ های بازی
Hosein Farokhi بازدید : 195 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

آخرین نسخه برنامه کلین مستر Clean Master اندروید

 یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی اندرویدی این است که متاسفانه گوشی های اندرویدی همانند ویندوز کامپیوتر پس از مدتی استفاده و نصب و پاک کردن مداوم نرم افزارها و بازی های مختلف دچار افت سرعت و مشکلاتی نظیر کند شدن و هنگ کردن می شوند .

clean master

نرم افزار Clean master  یک ابزار مناسب برای پاک کردن فایل های temp و cache ها و فایل های که به صورت استفاده نشده اند است که اغلب حجم زیادی از مموری کارت و مموری داخلی گوشی را به خود اختصاص می دهد. این نرم افزار بیش از 50 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است که می تواند نشان کارایی و عملکرد خوب نرم افزار باشد و توسط آن می توانید روح تازه ای به گوشی اندرویدی خود ببخشید .  

ویژگی ها :  

  • پاک کردن تاریخچه
  • پاک کردن کش
  • حذف پیامک های انتخابی
  • پاک کردن تاریخچه تماس ها
  • مدیریت برنامه ها
  • قابلیت بکاپ گیری
  • حذف سریع و گروهی برنامه ها
Hosein Farokhi بازدید : 172 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (1)

GO Keyboard محبوب ترین و بهترین برنامه ی کیبورد در مارکت اندروید می باشد که از بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند و در میان کاربران ایرانی نیز بعنوان بهترین کیبورد یاد می شود. با امکانات و قابلیت های کیبورد GO قطعا قید کیبورد خسته کننده ی گوشی خود را زده و به جمع میلیونی GO Keyboard می پیوندید !

برخی از ویژگی های کیبورد GO Keyboard اندروید :

* پیش بینی حروف به زبان های مختلف

* دارا بودن واژه نامه های دقیق

* قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار براى زبان انگلیسى

* قابلیت عوض کردن فونت کیبورد

* سوئیچ آسان از زبانى به زبان دیگر

* دارا بودن بازخورد لرزشى

* پشتیبانی از تم های مختلف

Hosein Farokhi بازدید : 183 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)
خب حالا دوستان میریم برای دانلود استیکر های جدید لاین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

خب اینجا میخوایم از یک روش خیلی ساده و کاربردی استفاده کنیم برای دانلود استیکر های لاین!

برای شروع باید شمارتون رو از برنامه لاین حذف کرده باشین !
اگه اینجارو نکردین از اینجا آموزش رو ببینید و شمارتون رو از لاین حذف کنید و بعد از اون میریم برای دانلود استیکر های لاین !


خب حالا ما بر فرض میگیریم که شما شمارتون رو از لاین حذف کردین بعد از حذف شماره از لاین بایدی هیلتر شکنی که براتون توی پست قبل معرفی کردیم رو فعال بکنید ترجیحا برای hidemen کشور ترکیه رو انتخاب بکنید یا پاناما چون توی این کشور های استیکر های زیادی وجود داره !

حالا بعد از اجرای hidemen وارد لاین بشین و بعد از قسمت setting قسمت Stiker shop رو انتخاب کنید و بعد روی گزینه free کلیک کنید تا استیکر های رایگان رو مشاهده کنید و شما میتونید از همه اونهارو دانلود کرده و ازشون استفاده کنید 

برای آموزش دانلود استیکر های پولی لاین به ادامه مطلب بروید!
Hosein Farokhi بازدید : 149 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

به جرئت میتونم بگم این پلیر 99 درصد فیلم هارو با کیفیت بالا اجرا میکنه که دارای صدای باکیفیت هست که فکر میکنم حدود نود درصد از کاربرانی که با این پلیر کار کردن ازش راضی هستن شما هم اگه دنبال یه پلیر خوب میگردین پیشنهاد من این پلیر هست با پلیر VLC که اونم برای خودش حرف ها داره  اگه چند تا پلیر نصب کردید تو موبایل یا تبلت خودتون میگم همرو پاک کنین اینو نصب کنین ضرر نمیکنین.

ویژگی های این نرم افزار

1. زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
2. نمایش انواع فرمت های زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
3. خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
4. پشتیبانی کامل از اندروید 4.2
5. پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و …

Hosein Farokhi بازدید : 115 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

مرورگر فایر فاکس یکی از قدیمی ترین و با اصل و نصب ترین مرور گر هست و پیش اکثر کاربران بسیار محبوب هست که ما این مرور گر قدرتمند رو در اختیار شما قرار میدیم.

ویژگی های این نرم افزار

1.سرعت فوق العاده بالا در بارگذاری صفحات و تصاویر و جاوا
2.اشتراک اطلاعات از طریق NFC
3.اضافه شدن حالت شب برای نمایش بهتر در نور کم
4.پشتیبانی از صدا در صفخات وب
5.قابلیت نصب addon و پلاگین ها
6.نمایش فوق العاده صفحات وب بدون بهم ریختگی به صورت تمام صفحه و کامل
7.پشتیبانی از فلش و Html5 و فلش
8.قابلیت جستجوی پیشرفته در متن صفحات
9.امنیت بالا
10.پوسته زیبا و قابلیت تغییر تم آن و اضافه شدن رابط کاربری جدید برای تبلت
11.ساپورت SPDY networking protocol v3
12.از history،bookmark و باز کردن یک Tab جدید
13.پشتیبانی از Google, Twitter و Facebook
14.قابل نصب بر روی انواع گوشی های اندرویدی

Hosein Farokhi بازدید : 135 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

جدید ترین و حرفه ای ترین کیبرد برای اندروید اکنون در تک سیستم!

Android L Keyboard از سری کیبوردهای بسیار روان ، زیبا ، و پرطرفدار اندرویدی است که علی رغم اینکه فقط 1 روز توسط کمپانی Shen Ye و توسط گوگل در گوگل پلی قرار گرفته توانسته امتیاز 4.6 را به خود اختصاص دهد . نمی دانیم اطلاع دارید یا خیر که گوگل در کنفرانس خبری اخیر خود خبر از ساخت نسخه جدید اندروید موسوم به اندروید L و به صورت لاتین Android L داده است که کیبورد Android L Keyboard برگرفته از این نسخه از اندروید است .

البته چند روز پیش یکی از کاربران فروم xda نسخه ای از این کیبورد را برای دانلود قرار داده بود که برای نصب آن می بایست گوشی اندرویدی شما روت باشد اما نسخه ای که هم اکنون Apktops به شما معرفی می کند نسخه رسمی و بدون نیاز به روت این کیبورد فوق العاده است که بر روی تمام گوشی های با نسخه اندروید 4.0 و بالاتر قابل نصب است .

Hosein Farokhi بازدید : 420 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

System Tuner Pro از سری برنامه های حرفه ای مدیریت سیستم عامل برای گوشی های اندروید با قابلیت هایی بسیار فراوان است که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه پرو و حرفه ای از آن می پردازیم . این نرم افزار دارای ویژگی های زیر است .

ویژگی ها : 

قابلیت نمایش تمام فعل انفعالات و فعالیت های سیستم عامل
قابلیت نمایش و مدیریت برنامه های در حال اجرا در پس زمینه
توابعی به منظور تغییرات و کنترل و تنظیم فرکانس های سی پی یو
نمایش فرکانس های سی پی یو و مقدار ولتاژ و …
قابلیت قطع عملیات تمام برنامه های سیستمی
 تهیه بکاپ و نسخه پشتیبان از بازی ها و برنامه ها
 فریز و قرنطینه کردن نرم افزارها

 قابلیت مرتب سازی برنامه ها توسط توابع مختلف

  قابلیت انتقال برنامه ها به Sd Card و بالعکس

Hosein Farokhi بازدید : 3640 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (2)

همان طور که اطلاع دارید در پست های پیشین سایت نرم افزاری به نام Game killer معرفی نمودیم که ابزاری به منظور هک و تقلب در بازی ها بود و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت و شما به راحتی می توانستید توسط این برنامه حتی در نسخه های معمولی بازی ها از مود ها و تقلب ها و افزایش سکه و پول و امتیاز و الماس استفاده کنید و به راحتی خرید های خود را در بازی انجام دهید . در این پست از سایت Apktops به معرفی نرم افزاری دیگر با نام SBgameHacker می پردازیم که ابزاری بسیار بهتر و قوی تر از Game killer از دید اکثر گیمرهای اندرویدی است . چرا که این بازی توانایی بیشتر و بهتری در هک و افزایش پول و سکه و طلا و الماس در بازی ها را داراست .

Hosein Farokhi بازدید : 125 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

سلام خدمت به همه دوستان تو این پست قصد داریم نحوه عملکرد این نرم افزار رو بهتون آموزش بدم در ابتدا باید گوشیتون روت باشه تا بتو نین از این نرم افزار استفاده کنین که اگر گوشیتو روت نیست اصلا نگران نباشین چون یه سرچی تو سایت بزنین میتونین اونم پیدا کنین خب بریم سروقت آموزش ببینیم این برنامه چه امکاناتی رو به ما میده:

1.مکان تایین میزان گلد(پول)

2.امکان  تایین میزان اکسیر

3.امکان تایین میزان دارک اکسیر(نفت)

4.امکان تایین میزان کاپ 

5.امکان تایین سطح تون هال (ساختمان اصلی)

6.امکان اضافه کردن همه ممارد فوق به سرچ

7. سرچ پی در پی 

8.حالت اکتیو شیلد(فعال در بازی) 

9.حالت حمله به این باکس (به هرکی که دوست داری)

10.صدای سرچ هنگام پیدا کردن سوژه مورد نظر

برای اصلاع از چونگی کار نرم افزار و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

Hosein Farokhi بازدید : 141 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)
ورژن جدید بازی کلش آف کلنز در راه است
ورژن-جدید-کلش-آف-کلنز

(این پست با آمدن اخبار جدید آپدیت میشود!)

 

Clash-of-Clans-christmas-2014-update

تغییرات:

اول- نگاهی داشته باشیم به چیزهایی که سوپرسل برای بازیکنان آماده کرده:

  1. ذخیره کردن (Save) چیدمان زمین اصلی و چیدمان وار در آپدیت کریسمس: یکی از بهترین آپدیت ها هست که به بازیکن ها شانس ایجاد چیدمان فارمینگ و کاپ رو میده و میتونید با اون چیدمان های مختلف وار رو سریعتر پیاده کنید.
  2. عوض کردن سریع و آسان بین چیدمان های ذخیره شده: امکان تغییر نقشه با یک کلیک در آپدیت جدید موجود هست.
  3. ذخیره کردن چیدمان های ناتمام: حتما تا به حال پیش اومده که در بین چیدن یک نقشه مجبور به خروج باشید و بازی اجازه ی ذخیری ی نقشه رو نمیده چون تمام ساختمان ها گذاشته نشدن. در این آپدیت  امکان ذخیره موقت وجود داره.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
Hosein Farokhi بازدید : 167 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

Legend of Empire – Daybreak | افسانه امپراطوری – سپیده دم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی آنلاین از استودیوی بازیسازی Fingerdance مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با صدها هزار بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن به ساخت امپراطوری می پردازید و با گسترش امپراطوری قدرت خودتان را افزایش می دهید! امکان تشکیل اتحاد نیز دربازی فراهم آمده است که بتوانید با دیگر بازیکنان جهانی یک اتحاد قدرتمند را تشکیل دید و با قدرتی چند برابر به دشمنان حمله کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و امتیاز خودتان را افزایش دهید.

بازی علی رغم این همه طرفدار و گرافیک و طراحی زیبای خودش متاسفانه هنوز در هیچ وبسایت ایرانی معرفی نشده است و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران دوستدار بازی های استراتژی معرفی نماییم و شاهد این موضوع باشید که تا چند روز اینده این بازی در تمامی وبسایت های ایرانی پخش خواهد شد!

Hosein Farokhi بازدید : 832 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

Zombie Defense – دفاع زامبی یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژی و زامبی از استودیوی بازیسازی Home Net Games مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ بوده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را از زبان گوگل پلی اینگونه بیان می کنیم: “هم اکنون ۷ میلیارد انسان در سیاره ما زندگی می کنند و قبلا نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد زندگی انسان می کرده اند که از بین رفته اند! اگر فقط یک دهم آن ها زنده شوند چه اتفاقی می افتد؟!” در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید سربازان خود را در مکان های مختلفی قرار دهید تا با استفاده از سلاح های خود امواجی از زامبی ها را از بین ببرند و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی Zombie Defense ویژگی هایی نیز فراهم شده است که بتوانید با بدست آوردن پول در ماموریت ها فن آوری های جدید را خریداری نمایید و یا به ارتقای شخصیت ها بپردازید و یکی از بهترین بازی های Strategy را تجربه کنید.

Hosein Farokhi بازدید : 145 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

Angry Gran Run – Running Game یکی دیگر از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های دوندگی شبیه به بازی های دوی معبد برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۵ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های رسینگ اندروید به شمار می رود. پس از ساخت نسخه ی دوم بازی معروف Temple Run و استقبال بی نظیری که از آن شد، آرام آرام سر و کله بازی های مشابه و در مواردی حتی زیباتر و کامل تر نیز پیدا شد که بازی Angry Gran Run نیز از این دسته است! داستان بازی از این قرار است که دایناسوری وحشتناک به دنبال مادر بزرگ دوست داشتنی ماست و شما باید به این مادر بزرگ کمک کنید تا از موانع موجود در مسیر بدون برخورد بگذرد و از دست دایناسور فرار کند! در این بازی شما می توانید آزادانه به هر طرف بدوید، پرش کنید و دایناسور را فریب دهید و از طرفی با کسب امتیاز آیتم ها و دستاوردهای مختلفی را برای آسان کردن بازی به دست بیاورید و هیجان بازی را بیش از پیش گردانید.

شما می توانید با به دست آوردن امتیاز لباس مادربزرگ بازی را عوض کرده و ان را زیباتر گردانید! همچنین با جمع اوری دستاوردهای مختلف بازی می توانید راه را هموارتر سازید و تجربه ی بهترین بازی دوندگی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان بیاورید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 5,703
  • بازدید کلی : 43,110